444 0 444 veya 0850 222 0 444 Bireysel Müşteri İletişim Merkezi ile şubeye gitmeden tüm bankacılık işlemlerinizi zahmetsiz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Bireysel Müşteri İletişim Merkezi her zaman size bir telefon kadar uzak. Türkiye’nin her yerinden 444 0 444 veya 0850 222 0 444’ü, yurt dışından ise 0850 222 0 444’ü arayarak bireysel hesap/kart, Yapı Kredi Mobil ve İnternet Şubesi hakkında 7 gün 24 saat, konusunda uzman ekibimiz tarafından destek alabilirsiniz. Üstelik sabit telefondan şehir içi, GSM operatörlerinden kendi operatörü arası konuşma ücreti ile.
Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi
444 0 448 veya 0850 222 0 448 Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi ile şubeye gitmeden tüm bankacılık işlemlerinizi zahmetsiz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi her zaman size bir telefon kadar uzak. Türkiye’nin her yerinden 444 0 448 veya 0850 222 0 448’i arayarak Kurumsal Hesaplarınız/Kartlarınız, İnternet Bankacılığınız ve Üye işyeri bilgileriniz hakkında 7 gün 24 saat, konusunda uzman ekibimiz tarafından destek alabilirsiniz. Üstelik firma çalışanlarınıza istediğiniz hesap ve işlemler için istediğiniz yetkileri tanımlama özgürlüğü ile…
Hızlı ve Güvenli Bankacılık Hizmeti
Hızlı ve güvenli bankacılık hizmetlerinden faydalanabilmek için Tek Şifre (Yapı Kredi Kurumsal Mobil, Kurumsal İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi'nde kullanılan şifre), kart şifresi, Akıllı Bildirim veya kart bilgilerinizi tuşlayarak işlemlerine devam edebilirsiniz.
Bankamızda kayıtlı olmayan telefon numarasından arayan müşterilerimizden, kayıtlı cep telefonu numarasına SMS ile gönderilecek tek kullanımlık şifrenin doğrulanması istenecektir. Müşteri temsilcilerimizle gerçekleştirilecek işlemlerde;
Yapı Kredi Mobil kullanıcısı müşterilerimiz Akıllı Bildirim ile mobil uygulama üzerinden doğrulama yapabilecektir.
Cep telefonu numaranız güncel değilse Yapı Kredi Mobil'den, ATM'lerimizden ve şubelerimizden numaranızı güncelleyebilirsiniz.
Bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için yukarıda belirtilen doğrulama yöntemlerini kullanarak ya da Sesli Yanıt Sistemi üzerinden tuşlayacağınız bilgiler ile müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz. Bu bilgiler kullanılmadan yapılacak aramalarda sadece kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapabilir, ürünlerimiz ve uygulamalarımız hakkında genel bilgi alabilirsiniz.
Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi'nde Yetkileri ve Limitleri Nasıldır?
Firmanızda istediğiniz çalışanların firmanıza ait hangi hesaplardan hangi işlemleri hangi yetkilerde yapmasını istiyorsanız başvuru formunda belirtmeniz yeterli.
Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi'nde 3 tip yetki bulunuyor.
Tam Yetki: Tanımı olan kullanıcı, yetki verilen tüm işlemleri yapabilir.
Sorgulama Yetkisi: Tanımı olan kullanıcı, yetki verilen işlemler için sadece sorgulama yapabilir.
Yetki Yok: Tanımlı kullanıcı seçilen işlemleri gerçekleştiremeyecektir.
Belirtilen yetki seviyelerini çalışanlarınız için dilediğiniz işlemler için tanımlayabilirsiniz. Örneğin firma çalışanınız havale işlemlerini gerçekleştirebilirken, çalışanın yapabileceği EFT işlemlerini kısıtlayabilirsiniz.
Dilerseniz firma çalışanlarınız için belirlediğiniz hesaplar üzerinde havale, EFT gibi hangi işlemleri hangi limitler dâhilinde yapabileceğinizi de seçebilirsiniz. Örneğin firma çalışanınız havale için maksimum 50.000 TL işlem yapabilirken EFT için 30.000 TL işlem gerçekleştirebilir.
Nasıl Başvurabilirim?
Şirket yetkilisi/yetkiliniz çalıştığı şubeye uğrayarak istediği sayıda kullanıcı için, istediği yetki ve limitlerde Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi üyeliği başlatarak sunulan hizmetlerden hemen faydalanabilir.
Yurt dışı aramalarınızda Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi için +90 850 222 0 448 veya +90 444 0 448 numaralı telefonlardan bizlere ulaşabilirsiniz.
Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi'ne Başvuru Süreci
Bankamızda vadesiz ticari hesabı bulunan müşterilerimiz bağlı bulundukları şubeden, başvurularını hemen gerçekleştirebilirler. Şirketi en geniş şekilde temsile yetkili kişi/kişiler Yapı Kredi Kurumsal İnternet ve Müşteri İletişim Merkezi Başvuru Formu doldurarak Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi üyesi olabilirler.
Yapı Kredi Kurumsal İnternet ve Müşteri İletişim Merkezi Başvuru Formu'nda hangi bilgiler var?
Yapı Kredi Kurumsal İnternet ve Müşteri İletişim Merkezi Başvuru Formunda;
Firma bilgileri,
Kullanıcı bilgileri,
Kullanıcının başvuruda bulunacağı kanal bilgisi (Kurumsal İnternet Şubesi ve/veya Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi),
Kurumsal İnternet/Müşteri İletişim Merkezi kullanıcısının hesap/kart erişim yetkisi,
Kurumsal İnternet/Müşteri İletişim Merkezi işlem yetki grubu,
alanlarını doldurabilirsiniz.
Başvuru sırasında yetki istenen her bir kullanıcı için Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi Şifre Zarfı şubelerimiz tarafından size teslim edilir. Kullanıcı tanım(lar)ınız yapıldıktan sonra yetki istenen kullanıcının/kullanıcıların başvuru formunda belirtilen cep telefonuna SMS ile “Müşteri İletişim Merkezi Kullanıcı Kodu” ve bankacılık işlemleri için 444 0 448 / 0850 222 0 448 numaralı telefonu arayabileceği bildirilir.
Müşteri İletişim Merkezi başvurusu yaptığınız her bir kullanıcının firmanıza ait hangi hesaplara / kartlara erişebileceğini tek tek belirleyebilirsiniz ya da “Tüm Hesaplar Müşteri İletişim Merkezi” / “Tüm Kredi Kartları Müşteri İletişim Merkezi” seçeneklerini seçerek kullanıcının firmanıza ait tüm hesaplara/kartlara erişimine izin verebilirsiniz.
Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi yetki grubu olarak “Sorgulama” ya da “Tam Yetkili” seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Başvuru formunda işlem yetki grubunu “Sorgulama” olarak seçen müşterilerimiz Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi’ni sadece bilgi sorgulama amaçlı kullanabilirler. “Tam Yetkili” olarak seçen müşterilerimiz tüm bankacılık işlemlerini tek başına gerçekleştirmeye yetkili olurlar.
Nasıl şifre alabilirim?
Müşteri İletişim Merkezi’nde işlem yapmak için öncelikle Tek Şifre almalısınız.
KOBİ müşterimiz ve şirket sahibi iseniz, aşağıdaki adımları izleyerek hızlı ve kolay bir şekilde Yapı Kredi Kurumsal Mobil, Kurumsal İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullanmak üzere Tek Şifrenizi belirleyebilir veya mevcut şifrenizi değiştirebilirsiniz:
Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi'ndeki "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
Yapı Kredi Kurumsal Mobil'de "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
Yapı Kredi ATM'lerindeki "Kullanıcı/Başvuru İşlemleri" menüsünden
444 0 448 Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi'ni arayıp müşteri temsilcilerimizle görüşerek veya Sesli Yanıt Sistemi aracılığıyla
Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileriniz aracılığıyla
Tek Şifre işlemleri ile ilgili Yapı Kredi Şifre Merkezi'nden detaylı bilgi almak için tıklayınız.
Kurumsal ve Ticari müşterilerimiz Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileri aracılığıyla Tek Şifrelerini edinebilirler. Mevcut şifre değişikliği;
Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi'ndeki "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
Yapı Kredi Kurumsal Mobil'de "Şifre Al/Şifremi Unuttum" menüsünden
Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileriniz aracılığıyla yapılabilmektedir.
Vadesiz Hesap Listeleme
Yeni Hesap Açılışı
Hesap Kapatma
Çalışan Hesap İptal
Vadeli Mevduatlar
Emekli Maaşı işlemleri
Kart Bilgileri
Kart Hizmetleri
Şifre İşlemleri
Puan işlemleri
Borç Ödeme
Kart Başvuruları
Nakit Avans
Ön Ödemeli Kartlar
Havale
EFT
SWIFT
Sorgulama / İptal
Kira ve Düzenli Ödeme
Yatırım Fonları
Kartopu / İlk Param
Akıllı Fon Sepeti
Döviz / Altın
Çapraz Döviz İşlemleri
Vadeli Mevduatlar
Bono / Tahvil
Hazine İhalesi
Hisse Senedi
Repo
Halka Arz
Krediler Listeleme
Kredi Ödemeleri
Kredi Başvuru ve Kullandırım
Akıllı Rehber’den Ödeme
Faturalar
Faturasız Hat TL Yükleme
Vergi / Devlet
SGK Ödemeleri
Okul Ödemeleri
Hızlı Geçiş Sistemi (HGS)
Kira ve Düzenli Ödeme
Bağış
Poliçeler
Sigortalar
Bireysel Emeklilik
İşlem Adı
Para Birimi
Bireysel
Yatırım İşlemleri
TL
500.000
Hisse Senedi Alım-Satım
TL
7.000.000
Döviz Alim-Satım
USD
150.000
SSK Ödeme
TL
100.000
Hazir Kart TL Yükleme
TL
1.000
Kredi Kartindan Para Transferi
TL
10.000
Fatura Ödemeleri
TL
100.000
İşlem Adı
İşlem Saati
Fatura Ödeme
00.00-21.00
Gümrük Vergisi Ödeme
00.00-22.00
Diğer Vergi Ödeme
00.00-22.00
SSK Ödeme
00.00-21.00
Döviz Alım Satım
24 Saat
Yatırım Fonu Alım / Satım
24 saat işlem yapılır*
Repo Alım / Satım
00.00-14.00
Hazine Bonosu Alım / Satım (TL)
00.00-14.00 Satış/24 Saat Alış
Hazine Bonosu Alım / Satım (Döviz)
24 saat internet/00.00-14.00 Diğerleri
Hisse Senedi Alım / Satım
24 Saat
*Fon isleminin gerçeklesecegi gün ve fiyat fon türüne göre değişmektedir.
**Mevcut limitleriniz üzerinden işlem yapabilir ve bunun için ek bir ücret ödemezsiniz.
Bu sayfadaki bilgiler size yardımcı oldu mu?
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
İşleminiz yapılamadı.
PDF dosyalarını okumak için bilgisayarınızda Adobe Acrobat Reader kurulu olmalıdır.
Bilgisayarınıza Adobe Acrobat Reader kurmak için tıklayınız .