Sesli Yanıt Sistemi

Sesli Yanıt Sistemi ile bize yapmak istediğiniz işlemi söylemeniz yeterli! Tuşlama yapmanıza gerek kalmadan, telefonunuzun olduğu her yerden bize ulaşabilir ve bankacılık hizmetlerimizden en hızlı şekilde faydalanabilirsiniz. Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri’nin Sesli Yanıt Sistemi ile zamandan kazanabilir ve işlemlerinizi güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Sesli Yanıt Sistemi müziğimize ulaşmak için tıklayın.

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi

Daha hızlı hizmet için Size Özel Sesli Yanıt Sistemi, Yapı Kredi’de…

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi sesli yanıt sistemiyle yapmak istediğiniz işleme tek tuşla ulaşmak ister misiniz?

İster sık yaptığınız işlemlerden oluşan hazır listenizi hemen tanımlayın, isterseniz menülerinizi kendiniz özgürce oluşturun.

Böylece tercih ettiğiniz işlemlerden oluşan sesli yanıt sistemi ile tüm menüleri dinleyip seçim yapmanıza gerek kalmadan, istediğiniz işleme hızlıca ulaşırsınız.

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi’nin Avantajları Nelerdir?

Kişisel Sesli Yanıt Sistemi’niz varsa, size standart menüler yerine kendi oluşturduğunuz menüler okunur.

Size özel menülerden seçim yaparak, istediğiniz işleme hızlıca ulaşabilirsiniz. Kişisel Menü Listenizin sonunda size Standart Menü seçeneği de sunulacaktır. Böylece isterseniz, sesli yanıt sisteminde yer alan tüm hizmetlere de ulaşabilirsiniz.

Nasıl başvurabilirim?

Telefon ya da İnternet Bankacılığı’ndan ister sık yaptığınız işlemlerden oluşan hazır listenizi hemen tanımlayıp, isterseniz menülerinizi kendiniz özgürce oluşturup, size özel menülerinizi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.*

Bankamız Müşterisi Olanlar İçin Bireysel Sesli Yanıt Sistemi Menüleri

Sesli Yanıt Sistemi’miz üzerinden işlemlerinizi artık sesli komut vererek çok daha hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirin!

Yalnızca gerçekleştirmek istediğiniz işlemi söyleyerek, Sesli Yanıt Sistemi’nde tuşlama yapmanıza gerek kalmadan aşağıdaki menülere hızlıca ulaşabilir, işlemlerinizi kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

  • 1.1 Son Ekstre Bilgileriniz, Ödemeleriniz ve Ekstre Talepleriniz
  • 1.2 Limit ve Güncel Bakiye Bilgileriniz
  • 1.3 Kurye Aşamasındaki Kartınızın Durumunu Öğrenmek
  • 1.4 Kartınızın Paro Puan Özelligini Aktif Hale Getirmek
  • 1.5 Kredi Kartı Yıllık Üyelik Ücreti İptalini Sorgulamak
  • 1.6 Ek Kart İşlemleri
  • 1.7 Kredi Kartınızın İnternet Alışveriş Yetkilendirme İşlemleri
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 2.1 Vadesiz Hesap Bilgileriniz
  • 2.2 Yatırım, Hisse Senedi İşlemleriniz ve Piyasa Bilgileri
  • 2.3 Para Transferleri ve Fatura Ödemeleriniz
  • 2.4 Kurye Aşamasındaki Kartınızın Durumunu Öğrenmek
  • 2.5 Banka Kartınızın İnternet Alışveriş Yetkilendirme İşlemleri
  • 2.6 Şube İletişim Bilgilerini Öğrenmek
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 3.1 Kredi Kartı Şifre İşlemleriniz
  • 3.2 Banka Kartı Şifre İşlemleriniz
  • 3.3 Yapikredi Tek Şifre İşlemleriniz
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 4.1 İnternet Bankacılığı Destek Hattı
  • 4.2 Mobil Bankacılık Destek Hattı
  • 4.3 Sim Kart Blokenizi Kaldırmak
  • 4.4 3 Boyutlu Güvenlik Şifresinin Blokesini Kaldırmak
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 5.1 Kredi Kartı Başvurusu Yapmak ve Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.2 Kredi Başvurusu Yapmak ve Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.3 Bireysel Emeklilik Başvurusu Yapmak ve Mevcut Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.4 HGS Başvurusu Yapmak ve Mevcut Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 5.5 TC Kimlik Numaranızı veya Müşteri Numaranızı Öğrenmek
  • 5.6 Kişisel Verileri Koruma Kapsamında Aydınlatma Metnini Dinlemek
  • 5.7 Harcama İtirazı İşlemleriniz
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 6.1 Yapı Kredi Seyahat Hattı
  • 6.2 Kredi Kartı Hizmetlerimiz
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 7.1 Beni Tanı Başvurusu
  • 7.2 Beni Tanı Numaralarınızı Güncellemek
  • 7.3 Beni Tanı Hizmetini İptal Etmek
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0
  • 8.1 Ön Ödemeli Kartınızı Kullanıma Açmak
  • 8.2 Ön Ödemeli Kartınızın Bakiyesini Öğrenmek
  • 8.3 Ön Ödemeli Kartınıza Sifre Belirlemek
  • 8.4 Ön Ödemeli Kartınızın Şifresini Girerek Yeni Şifre
  • Müşteri Temsilcisine Bağlanmak *,# ,0

Bankamız Müşterisi Olmayanlar İçin Bireysel Sesli Yanıt Sistemi Menüleri

Sesli yanıt sisteminin tamamını dinlemenize gerek kalmadan aşağıdaki menülerle dilediğiniz işlem grubuna hızlıca ulaşabilirsiniz.

  • 1.1 Kredi Kartı Çeşitlerimiz Hakkında Bilgi Almak ve Başvuru Yapmak
  • 1.2 Mevcut Kredi Kartı Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak
  • 2.1 Hisse Senedi Değerleri
  • 2.2 Döviz Kurları
  • 2.3 Fon Fiyatları
  • 2.4 Repo Oranları
  • 2.5 Vadeli Mevduat Faiz Oranları
  • 3.1 Faiz Oranlarımız ve Kredi Başvurusu Hakkında Bilgi Almak
  • 3.2 Kredi Başvurunuzun Durumunu Öğrenmek
  • 5.1 Ön Ödemeli Kartınızı Kullanıma Açmak
  • 5.2 Ön Ödemeli Kartınızın Bakiyesini Öğrenmek
  • 6.1 Bireysel Emeklilik Başvurusu Yapmak
  • 6.2 Bireysel Emeklilik Başvurunuz Hakkında Bilgi Almak