Beni Tanı

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmak zaman ve avantaj kazandırmaya devam ediyor. Siz de “Beni Tanı” ile tanışın, hızlı ve öncelikli işlem yapmanın tadını çıkarın.

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi’nde sizi numaranızdan tanıyalım, daha hızlı ve ayrıcalıklı hizmet almaya hemen başlayın.

Yapı Kredi’nin sunduğu “Beni Tanı” ile Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda tuşlama yapmanıza gerek kalmadan cep telefon numaranızdan tanınırsınız.

Böylece Müşteri Numarası, Kart Numarası gibi bilgilerinizi tuşlamanıza gerek kalmaz ve zaman kazanırsınız.

Beni Tanı’nın Avantajları Nelerdir?

Beni Tanı Numarası* olarak bildirdiğiniz cep telefon numarasından aradığınızda, Sesli Yanıt Sisteminde kendinizi tanıtmanız istenmeyecektir.

Böylece Kart Numarası, Müşteri Numarası gibi bilgilerinizi tuşlamakla vakit kaybetmezsiniz.

Ayrıca; yalnız “Beni Tanı” numarası bulunan müşterilerimize sunduğumuz “Kişisel Sesli Yanıt Sistemi” ile sadece kullanmak istediğiniz menülerden oluşan kendi sesli yanıt sisteminizi oluşturabilirsiniz.

Nasıl başvurabilirim?

Bankamızda iletişim bilginiz olarak kayıtlı olan telefonlarınıza ya da ileteceğiniz herhangi bir cep telefon numarasına** bu özelliği tanımlatabilirsiniz.

“Beni Tanı” avantajlarından hemen yararlanmaya başlamak için Müşteri İletişim Merkezi, İnternet Bankacılığı ya da Şubelerimizden başvuru yapabilirsiniz.

* Beni Tanı numarası olarak sadece Cep Telefonu numarası tanımlanabilir.

** Bankamızda iletişim bilgisi olarak kayıtlı olmayan ancak Beni Tanı özelliği tanımlattığınız numaralar siz beyan etmedikçe iletişim bilgisi olarak kaydedilmeyecek, cep telefonu aracılığı ile kullanılan güvenlik ürünlerinde (Akıllı SMS, 3D Güvenlik vb.) kullanılmayacaktır.