Geleceği Konuşalım: Nöro Pazarlama

Dijital çağ ile birlikte markalar yeni pazarlama biçimlerine yöneliyor. Tüketicilerin bilinçdışı ve duygusal kararlar verdiklerini savunarak tüketiciliğin rasyonelliği savına yeni bir bakış getiren Nöro Pazarlama da son dönemin yükselen trendlerinden biri ve birçok şirket tarafından büyük bir hızla benimseniyor.

Peki Nöro Pazarlama’nın geleneksel yöntemlerden farkı ne ve pazarlama dünyasını nasıl değiştiriyor? Geleceği Konuşalım podcastimizin bu bölümünde, Cüneyt Toros moderatörlüğünde Türkiye’nin bu alandaki ilk şirketi Think Neuro’nun kurucusu Yener Girişken’den konunun inceliklerini öğreniyoruz. 

İlginizi Çekebilir

Yükleniyor...
Yükleniyor